2 Kasım 2012 Cuma

Oje: Kalyon 210

Merhabalar! Yeni bir blog yazısı yazmayı çooook uzun bir zaman oldu biliyorum ve üzülerek söylüyorum ki bu bir dönüş yazısı değil. Ne yazık ki Haziran 2013'e kadar düzenli halde blogla ilgilenmeye vaktim olmayacak çünkü hazırlanmam gereken iki tane sınav var. Ama bu ara biraz tempom düşmüşken beni fazla sıkmayacak ve çok da uzun olmayan bir yazı yazmak istedim. Yine arada bir bu şekilde yazılar girebilirim, bilmiyorum ama tekrarlamam gerekirse, düzenli olarak yazı yazamayacağım ve bunun için gerçekten çok çok üzgünüm.


Yazımızın başrolüne gelecek olursak, kendisi Kalyon'un 210 numaralı mürdüm eriği ojesi. Aslında tam olarak mürdüm ve bordo arası, muhteşem bir kış rengi. Ben koyu ojeleri açıklara tercih ettiğimden benim için kesinlikle mükemmel ve vazgeçilmez bir renk tonu. Yapısı çok ince, iki kat uygulamanız gerekiyor pürüzsüzlük için ama ikinci katı ilkine göre daha kalın uygulamak daha düzgün bir görüntü yaratıyor. Ojenin fırçası çok kalın değil, ince bir fırça ama sürümü gerçekten basitleştiriyor ve ojeyi tam olarak eşit şekilde dağıtmayı başarıyor.


Daha yakından bakacak olursak aslında bu oje benim de şuan elimde bulunan Rimmel Black Cherries'in neredeyse aynısı. Black Cherries'in tek farkı içinde muhteşem ışıltılar bulundurması ki kesinlikle kendisi benim tüm zamanlar favori ojem. Ama yazın çok fazla kullandığım ve yenisini almaya fırsat bulamadığım için bitmiş durumda. Bu nedenle bende o tona yakın bir şey ararken 210'u buldum ve kesinlikle çok fazla benziyorlar. Oje şişe de ve tırnakta ilk kat uygulanınca biraz daha mürdüm-mor tonlarına kaçsa da ikinci kat uygulandığında tam olarak Black Cherries tonunda bir bordo-mürdüme dönüşüyor.


Benim çok da uzun olmayan tırnaklarım da çok hoş durduğunu düşünüyorum ama eminim ki daha uzun tırnaklar da ve daha ince parmaklar da daha hoş duracaktır.

Ojeyi herhangi bir yerden (Watsons veya Gratis) 2.50 TL'ye almanız mümkün. Hem sonbahar-kış için hem de koyu oje severler için mükemmel bir renk olduğunu düşünüyorum.

Hoşçakalın, sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder