22 Mayıs 2013 Çarşamba

Dove Intensive Cream El Kremi

Tekrar merhabalar! Size aylardır kullandığım ve yaz aylarının gelmiş olmasına rağmen kullanmaktan vazgeçmediğim bir ürün tanıtmak istiyorum; Dove Insentive Cream.


Öncelikle, fotoğraf kalitesi için özür dilerim. :) Photoshop programım silindiğinden ve yüklemeye fırsatım olmadığından paintte küçültmek zorunda kaldım, ortaya böyle bir şey çıktı.

Her neyse, kreme dönecek olursak... Kışın, ev alışverişi yaparken kremimin bittiğini hatırlayıp çantama attığım bir şeydi, öyle düşünüp araştırıp almadım. Bu yüzden nasıl çıkacağı konusunda da pek kafa yormadım açıkcasıi 0 beklenti ile, tamamen nötrdüm ilk kullandığımda. Benim için bir kremdeki (en azından el kremindeki) en önemli şey çabuk emilmesi, eli yapış yapış veya rahatsızlık verici derece de nemli bırakmaması. Ki, bu hiç de öyle bir krem değil.

Üzerinde kuru eller için yoğum bakım yazsa bile, ince bir yapısı var. Az bir miktar iki elinize de yetiyor ve gerektiği kadar nemlendiriyor. Bir kaç dakika içerisinde tamamen emilmiş oluyor, böylece rahatsız bir yapışkanlık hissi olmadan bir yerlere dokunmaya devam edebiliyorsunuz. En büyük korkum yaz aylarının iyice gelmesiyle sıcaklarda kullanamayacak olmam. Ama sanırım miktarı azaltarak dengeleyebilirim, bakalım.

Ürün 75 ML, ve sanıyorum hemen hemen her yerde bulabilirsiniz. Fiyat da sanırım 13 TL gibi bir şey ama pek de emin olamıyorum.

Bir sonra ki yazıma kadar, hoşçakalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder