21 Nisan 2012 Cumartesi

Baharın Ayakkabı Modası

Bu bahar ayakkabılara daha çok ilgi duymaya başladım. Çünkü geçen sene hepimizi etkisi altına alan babet baskısından biraz biraz kurtulduğum bir bahar oldu. Ben pek babet seven biri değilim, hem güzel bulmuyorum, hem rahat değil hem de giydiğimde rahatsız ediyor. Ama bu seneyle birlikte daha güzel ayakkabılara geçtik..

Toms'lar, Keds'ler..


Dünya'nın en rahat ayakkabıları! Gerçekten ayakkabı olarak aşık olduğum bir model bunlar. Tam olarak ne deniyor bilmiyorum ama benim aklımda Toms olarak kaldı çünkü bu ayakkabıyı çıkaran ve meşhur eden benim bildiğim Toms Shoes markası. Aynı zamanda Keds de bu tarz ayakkabılar yapıyor, orta da ki gri Keds mesela.

Bence bu ayakkabıların en iyi yönü ayağı sarması, kumaş olması ve şık olması. Böylece hem rahatlık, hem yaz aylarında oluşan ayağın terlemesi olayından bir kaçış hem de şıklık sağlamış oluyoruz. Resmen 3ü 1arada. :)

Toms klasiklerde var, düz renkler, düz modeller gibi. Ya da farklı desenli, daha estetik olanları tercih edebilirsiniz ki çeşit gerçekten çok fazla. Yok ben daha başka isterim diyorsanız üst sağda ki balerin tipi var, onun gibi bir şeyler de bulabilirsiniz.

Oxford'lar!


Benim gerçekten AŞIK olduğum bir model olan Oxford, aslında ülkemizde pek de yaygın değil.. Bunun sebebi ne bilmiyorum ama genelde ayakkabı mağazalarını gezdiğimde bu modele çok az rastlıyordum ama son günlerde biraz daha arttıklarını gördüm.

Bence bu öyle hoş bir model ki. Ne spor, ne çok cici bici. Şort, etek, elbise altına harika olur diye düşünüyorum. Özellikle babet sevmeyen ama yazın elbise giymeyi seven insanların (benim gibi) kurtarıcısı olan bir model..

Eskiden hep siyah, kahve gibi pek ilgi çekici olmayan renklerde olsa da son zamanlar da çeşitlilik arttı. Şimdi renkler, desenler, modeller daha ilgi çekici ve fazla. Mesela çiçekli desen, ya da bir kaç renkten oluşanlar çok güzel. Ayrıca artık Oxford'ların topuklu modelleri de var, ki onlar da çok çok güzeller.

Dolgu Topuklar..


 Doğru düzgün fotoğraf bulamadığım için  bu ayakkabılarla idare edeceğiz, maksat görsel olsun..

Dolgu topuk bahar ve yaz aylarında gün içinde giyilebilecek harika bir model. Özellikle topuklu ayakkabı aşıkları için veli nimet bence. Üstelik çeşit çok çok fazla. Önü kapalı, açık, topuğu az, çok, istediğiniz renk ve model buluyorsunuz.

Üstelik şimdi adidas gibi spor firmaları bile böyle dolgu topuklar çıkarıyor. Spor tarzı olanlar için iyi bir haber olduğunu düşünüyorum.


Eveet, genel olarak benim *bahar ayakkabı modam* bu şekilde. Babet sevmediğim için babete hiç girmedim. Bu yüzden bahar aylarında giyebileceğim üç tarz ayakkabı vardır onlarda bunlar. Tabii bir de spor ayakkabıyı katabiliriz. Bu yazı da böyle bitti..

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder