22 Nisan 2012 Pazar

Johnsons's Parfümlü Vazelin


Klasik, Vaseline markasının vazelinindense alıp bunu denemek istedim, güzel sayılabilir.. Aşık olduğum bir ürün olmadı ama gerçekten ellerimi çok iyi nemlendirdi. Bunun yanında bazen yapış yapış bir his bırakıyor ve bunu sevmedim. O yüzden gece yatmadan sürüp sabahları elimi yıkıyorum, gerçekten yumuşacık yapıyor.


Ürünün vaat ettikleri bunlar,gerçekten vaadlerini yerine getiren bir ürün.


Rengi böyle beyaz. Küçük değilde, orta parça bir ürün elleriniz için yeterli oluyor. Tabii bu ürünün nem ihtiyacı ya da boyutuna göre de değişebilir. Benim ellerim küçük ve kuru, orta parça bana yetiyor. Zaten çok fazla sürersem iğrendiğim bir yapışkanlık ortaya çıkıyor.


Ürünün kıvamı bu şekilde. Bence normal vazelinden daha koyu kıvamlı bir ürün. Ama kokusu gerçekten bir muh-te-şem.

Orta derecede iyi bir ürün. 10 üzerinden 4-5 falan verirdim sanıyorum. O puanlarıda yapışkanlığından kaybediyor. Bitince yenisini almayacağım. Ne alırım bilinmez.. Tavsiye etmiyorum.

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder