2 Nisan 2012 Pazartesi

Clinique Face Cream SPF 50

Dün hava iyice bozup Kasım'ı aratmayan bir gün yaşatmış olsa da, aslında resmi olarak bahar geldi diyebiliriz. Kuşların sesi duyulmaya, güneş tenimizi yakmaya başladı. Eh, güneş tenimizi yakınca biz de güneş korumalı kremlere başladık..


Aslında böyle güneş korumalı kremleri sadece yazın değil yaz/kış kullanmamız gerekiyor çünkü kışın da direk olmasa bile tenimize güneş ışığı geliyor. Ben geçen seneye kadar güneş kremi kullanmazdım. Daha doğrusu kullanırdım da sadece tatile çıktığım zaman, güneşlenirken. Ama geçen sene lazere başladım, lazere başlayınca da mecbur, doktorumun tavsiyesiyle gittim 50 SPF'lik bir tane edindim.


Benim kullandığım ve size bugün tanıtacağım güneş korumalı krem sadece yüz için. Nohut tanesi kadar bir miktarı tüm yüzünüze yetiyor ve sizi gün boyu güneşten koruyor. Ben çok memnunum.



Bende ki 50 ml. Ama ben bu ürünü geçen yaz BÜTÜN YAZ boyunca kullandım. Bana mısın demedi, bitmedi. Gerçekten her sabah kalkınca ilk yaptığım yüzümü temizledikten sonra bu kremi sürmekti. Aksatmadan. Ama 4-5 kullandım, hatta bu sene içinde dolabımdan çıkardım, çok çok az bir azalma haricinde neredeyse ilk aldığım gibi.


Kapağımız da böyle minik, sarı bir şey. Şimdi, aslında bu üründen çok memnunum ama kokuya hassas olanlar benim kadar memnun kalmayabilirler, şimdiden söyleyeyim. Çünkü harika bir kokusu yok. Hatta kötü bir kokusu var bile diyebilirim. Ama bana kötü gelmiyor nedense. Hatta ne zaman bir yerde bu kokuyu duysam aklıma yaz geliyor. Eh bütün yaz kullanınca yazı hatırlatan bir koku haline geldi..


Kıvamı da şöyle. Bu kadar bir miktar size yetiyor gayet güzel yayılıyor hatta fazla geliyor bazen.. Benim yağlı bir cildim var ama akne problemi yaşamadım.

Genel bir bakacak olursak;

-Ürün 50 ml ama çok küçük bir miktar yeterli olduğu için uzun süre gidiyor.
-Yağlı bir cilde sahip olsam da problem yaşadım, bence yağlı ciltler içinde uygun.
-Gerçekten çok iyi koruyor, zaten içinde 50 SPF bulunduruyor.
-Kokuya hassas olanlara önermem, çok güzel bir kokusu yok.

Ben memnun kaldım, bitince tekrar almayı düşünüyorum ama ne zaman biter allah bilir. :)

Ürün yanlış hatırlamıyorsam 45 TL, geçen sene aldığım için fiyatı artmış olabilir bilemiyorum. Ben Sephora'dan almıştım.

Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder