22 Nisan 2012 Pazar

Burberry Weekend

Bugün sizinle göz bebeğim olan, yeryüzünün en güzel kokusunu tanıtmak istiyorum; 
Burberry Weekend


Bu parfümü bilmeyen kalmış mıdır merak ediyorum. Çok yaygın, çok kullanan bir koku. Zaten Burberry markasının parfümleri genel de çok kullanılıyor. Hem kadınlar hem erkekler tarafından. Önce size parfümün asıl açıklamasını vereyim sonra yorumumu yapayım.

Ferah ve canlılık dolu notalarıyla çiçeksi bir parfüm. Turunçgillerin saf ve parlak esansını içerir. Zengin çiçeksi orta nota ve miskli, odunsu alt notalara sahiptir. 

Burberry Weekend'i bahar/yaz kokusu olarak nitelendirebiliriz. Çünkü gerçekten çok ferah, çiçeksi, portaklımsı bir koku. O kadar güzel ki. Ve hafif. Ki bence en önemli olan şey hafif olması. Bazı parfümler baş ağrısına ya da mide bulantısına yol açabiliyor ama Burberry Weekend kesinlikle onlardan biri değil. Weekend'i sıktığınızda tüm gün kokuyu duyuyorsunuz ama aynı zamanda orada değilmişçesine hafif. Bu harika bir şey.

Bahar/Yaz kokusu dememe rağmen, eğer bu koku sizin *klasik* kokunuz haline gelmişse kışın da kullanabilecek bir koku.




Uzun zaman önce bittiği için kullanmayı bırakmak zorunda kalmıştım ve bir türlü almaya fırsatım olmamıştı. Ama dün Boyner'i gezerken 30 ml'lerde indirim gördüm bende kaptım hemen. Şişesi çok şirin minicik bir şey. *-*

Bitince 100 ml'sini alacağım. Kesinlikle benim favori kokum.

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder