29 Mart 2012 Perşembe

Jennifer Lawrence Tarzı

The Hunger Games (Açlık Oyunları)'ın vizyona girmesiyle tüm dünya sinemalara akın etti, film konuşuldu, eleştiriler aldı falan filan.. Çoğunluk olumlu yorumlar yaptı diye biliyorum. Film özellikle kitap serisini okuyanlar açısından tatmin ediciydi. Bende çok beğendim. Şimdi de güzelliğiyle herkesi hayran eden, filmin esas kızı Katniss Everdeen'in (Jennifer Lawrence) tarzına bir göz atalım istedim. :)



Beyazlar, beyazlar..


Jennifer Lawrence genellikle uzun elbise tercih ediyor. Bacaklarının çirkinliğinden midir bilmem, -ki ben çirkin olduklarını düşünmüyorum gayet hoşlar- kısa elbiseleri nadiren giyiyor bu sarışın afet ablamız.

Bence beyaz elbise giymek biraz cesaret istiyor. Çünkü çok önde olan bir renk. Özellikle kapalı mekanlardaysanız ve beyaz bir elbise giymişseniz hemen göze çarpıyorsunuz. Ayrıca beyaz rengini giymek de mevsimden mevsime değişiyor. Mesela beyaz, genellikle yaz/bahar aylarında tercih edilip cuk otururken kışın giyilen bir beyaz insanı komik gösteriyor. O yüzden baya bir dikkat gerektiren renklerden beyaz.

Jennifer'ın nasıl kullandığına bakacak olursak.. Bence genel olarak başarılı. Gerçi başta ki ve sonda ki elbiseler nedir öyle Allahım.. Bence model olarak hiiiç yakışmamış o ikisi. Hem saçları da bir garip olmuş, ne bileyim. Ama ortadakiler öyle mi.. Onlar enfes bence. Özellikle soldan 2. resimde, etek kısmında ki dantel/transparan görünüm ve bileğinde ki mavi bileklik harika olmuş. Beyaz elbiselerle toplu saç kullanmaması da ayrı bir hoşuma gitti. :)


Siyahlar, içimizi karartır mı?


Tabii ki karartmaz, nereye karartıyormuş? Daha önce siyah elbiselerin bir veli nimet, harika bir kurtarıcı olduğundan bahsetmiştim. Sanırım Jennifer bunu sonradan fark edenlerden..

İlk iki resim son aylarda çekilmiş, son ikisiyse bir kaç sene önce. Fark bariz bir şekilde ortada bence. İlk iki resimde daha hoş, kendisine ve vücuduna uygun elbiselerle göz kamaştırırken son ikisinde bir olmamışlık, bir paspallık var. Özellikle son resimdeki saç/elbise/ayakkabı üçlüsüne gerçekten girmek istemiyorum çünkü bence berbatlar..

En beğendiğimse 2. Saçı, abartısız makyajı, çanta ve ayakkabı seçimi, her şeyi 10 numara olmuş bence. Şimdi bir en sona bir ona bakın, Allah aşkına hangisi daha güzel.. Demek ki büyüyünce kendi tarzını daha sağlıklı belirliyor insan.

Yerleri süpüren parçalar..


Jennifer Lawrence genelde böyle uzun, düz, fazla bir süsü bezeği olmayan modeller tercih ediyor. Sadelikten yana olmasını ben sevdim. Zaten bu yaşta gidip 40'ında bir kadının ağır elbiseleriyle saç modelini tercih edecek hali yoktu, böyle tam kıvamında.

En sonda ki kırmızısı bana bile fazla sade gelse de onu da sevdim. Taşıyabilmiş en azından. Bu beşi arasında en sevdiğim ortada ki, sonra ki de onun solunda ki. Özellikle lacivert elbisesiyle birlikte kullandığı şu boyunluğa bayıldım ben.

Hazır çenem açılmışken saçlara da değinmek istiyorum. Bence Jennifer'a tam ortada ki ve onun yanlarında ki saç modelleri çok yakışıyor. Toplu, salaş, hafif bohem. Hem yüzüne gidiyor hem de tercih ettiği giysilerle hoş bir uyum yakalıyor. Mesela açık saç da güzel oluyor ama toplu (at kuyruğu vs) ya da topuzu o kadar yakıştıramıyorum kendisine. (Bakınız pembe elbiseli hali.) Bence açık ve salaş toplu halde gitsin..

Mini minnacık!


Fazla minik değiller aslında, maksat başlık olsun..

Eeeen sevdiğim elbiseleri bu bölümde giymiş Jennifer. Gri-mavi (başta) ve koyu yeşil (sonda) elbiselerine bayıldım. Tüm görünümleri içinde en sevdiğim iki görünüm/giysi/saç/ayakkabı.. Kısacası her şey o ikisinde bence. Muhteşemler.

Başta neden mini giymediğini, uzun giydiğini merak ediyordum ama eh, bu bölümde biraz olsun anlaşılmıştır sanırım. Sorun dizleri. Dizleri biraz çirkin. Tamam Megan Fox'un ki kadar yüzüne bakılmaz değil ama sonuçta mükemmelde değiller. Bu yüzden uzun tercih ediyor olabilir diye düşünüyorum. Gerçi yakışıyor, fazla bir eksi değil onun için. Hatta kusurunu örtmenin çok güzel bir yolu bence.

Favori!


The Hunger Games'in Los Angeles Galasında giydiği bu altın sarısı muhteşem elbise benimle birlikte bir çok kişininde favorisi oldu sanırım.

Elbisenin detayları harika. Yırtmacı, bel kısmında ki dekolteler, omuzlarda ki siyah, transparan bölümler çok çok hoş. Özellikle bel kısmını sevdim. Eğer beliniz çok ince değilse böyle bir hileyle daha ince gösterebilirsiniz. :) Ayrıca buğulu göz makyajı ve nude ruju da çok hoşuma gitti.

Son olarak genellikle yaptığı makyajın bir örneği ve saçının arkadan görünüşünü de koyayım; 


Daha çok doğal makyajlar yapıyor, ağılık istediğinde gözlerine veriyor ki bence çok akıllıca bir şey yapıyor. Mavileri daha bir öne çıkıyor, yüzünde ki doğallığıyla elbiselerinin ışıltısını dengeliyor.

Kısacası ben Jennifer Lawrence'ın tarzını çok beğendim. Daha sonra günlük yaşamıyla ilgili bir stil yazısı da yazacağım sanırım. Umarım eğlenmişsinizdir. :)

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder