7 Mart 2012 Çarşamba

Wish List! #1

Ajanda kullanan insanlardan biriyim bende. Hesabımı bilmeyi ve bazı bilgilerin elimin altında olmasını seviyorum. Yine de sıkıcı bir ajanda kullanmak bana göre değil bu yüzden biraz renklendirip eğlenceli hale getirdim. Birkaç sayfa hazırladım kendimce. Bir tanesi de Wish List sayfam. Bulamadığım, almaya zamanımın olmadığı, para yetiştiremediğim -daha bu sorun olmadı çok şükür- şeyleri listeliyorum sonra karışık şekilde önüme geleni alıyorum. Dedim madem orada var, e blogumda da olsun!

Vee ilk Wish List'im!

1- Açlık Oyunları Serisi Set

Uzun zamandır istediğim kitaplardı bunlar, tanesi 21 TL mi ne, geçen gün D&R'ın internet sitesinde bu seti gördüm, fiyatı 43,11 TL. Normal de 60 TL'ye gelen set 17 TL daha uyguna denk geliyor. Bir arkadaşımla birlikte sipariş ettik dün, yarına elimde olur diye umuyorum.

2-Bioderma Sebium H2O
Tonik+makyaj temizleyicisi olarak istiyorum bunu. Aslında istediğim Sensibio idi, çok da met ettiler falan ama benim yüzüm karma/yağlı. Bu daha uygun gibi geldi. Tabi son anda fikir değiştirebilirim eczanede. Zaman bulunca gidip alacağım.

3-The Balm Balm Shelter 

Çok ağır ten makyajı sevmiyorum çünkü çoğu kalıp gibi duruyor. Ben de daha kalıp gibi durmayan fondötenimi bulabilmiş değilim.. Bulana kadar, ve baharda/yazda kullanmak için bir renkli nemledirici istiyorum. Balm Shelter'a şans vermeye karar verdim. 

4-The Balm Girls Lip Stick


 Benim istediğim mat, çok açık olmayan bir kırmızı. Bu şuan uygun gibi duruyor ama mağazaya gidip denemedim. Eğer denersem ve rengide bana uyarsa kesinlikle alacağım. Hiç kırmızı rujum yok! :X

5-Maybelline Mascara

Hakkında hem kötü hem iyi yorumlar alıyorum Maybelline mascaraların. Gidip bir tanesini beğenip almak ve denemek istiyorum. Maksat kendi görüşüm de kesinleşsin..

6-The Body Shop Chocomania Duş Jeli


Bu şişe benim olacak! *-* Bildiğiniz gibi ben bu setin lip butterına zaten sahibim ve elimden düşmüyor, kokusuna ölüp bitiyorum. O gün almaya fırsatım olmamıştı ama en kısa zamanda gidip, alıp, bu güzel ciciyi de denemek istiyorum.

7-The Balm Nude Tude


Bu palet için ölebilirim herhalde. Çok aşırı istediğim bir palet, hemen gidip almam gerekiyor bu haftasonu zamanım olursa gidip alacağım çünkü çok güzel ve tam da benim istediğim renklerden oluşuyor. Ben doğal duran makyajları daha çok seviyorum o yüzden paletin ilk üçlüsü işime daha çok yarayacak. Ama gölgelendirme için son üç kısmıda bolca kullanacağıma inanıyorum. Hiç yanımdan ayırmayacağım büyük ihtimalle alınca, bir de gidebilsem! En büyük korkum ben alamadan bitmesi..

8-Ecotools Bamboo 5 Piece Brush Set


Ecotools fırçaların çok iyi olduğunu okudum. Benim de baya eksiklerim var fırça açısından. Bu yüzden hem uygun fiyatlı hemde kaliteli-ymiş- diye bir alayım istiyorum. 
Şuan isteklerim bu kadar, 8 tane şey istiyorum. :) Umarım bir an önce alırım hepsini ve ayrıntılı yazılarını hemen gelip yazarım! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder