21 Mart 2012 Çarşamba

The Balm Nude 'tude


*Başlamadan önce not, bloga koyduğum hiçbir fotoğrafın rengiyle oynamıyorum ki renkler olduğu gibi net çıksın ve sizi yanıltmasın, bu yüzden soluk ve kötü görünüyorlar, bunun için özür dilerim.*

Eveet, sonunda paletime kavuştum! Çok mutluyum çok huzurluyum. ^^ Bu arada, ben paletimi geçtiğimiz Cumartesi Metro City'nin içinde bulunan Gratis'ten aldım.  :) Paletin genel görünümü yukarıda ki gibi.


Aslında palet bu şekilde bir kap içinde. Kap mı desem kılıf mı bilemedim ama biz kap diyelim işte. Bu iyi, çünkü ben elimde ki ürünlerin kenarlarının falan kıvrılmasından, boyalarının sökülmesinden hoşlanmıyorum. Ambalaja da önem veren biriyim. Bu yüzden nude benden + aldı. Aşırı şirin bir şey ben çok seviyorum paleti. Çok küçük çanta kullanmıyorsanız gayet ona da sığdırabilirsiniz.


Siyahla kaplı olan yer bir ayna aslında. :) Ama ben orayı kararttım görünmeyeyim diye. :X Palet genel olarak bu şekilde.


Toplam 12 far var. Ve gerçekten daha mükemmel bir palet olamazdı. Renkler müthiş! Kolay renk veriyorlar ve aşırı pigmentliler. Ben bazsız kullanmama rağmen kalıcılığının da iyi olduğunu fark ettim. Ki bu büyük bir artı. Bazen baz kullanmaya üşenenler var çünkü..

Şimdi renklere bir göz atalım;


Bu ilk altılı açık renklerden oluşuyor. Aralarında ki tek mat Sultry denen şu kahve.

Sassy; Çok hoş, sedefli bir beyaz. Ben bu rengi genellikle göz pınarlarımı ya da kaş altımı aydınlatmak için kullanıyorum.

Stubborn; Bu renk, işte bu renk aslında bana paleti aldıran renk, itiraf ediyorum. Almadan önce internette paleti incelerken dikkatimi çeken üç renk, stubborn, snobby ve stand-offish. Ama aralarından en çok sevdiğim ve göz alamadığım renk stubborndu. ÇÜNKÜ, harika bir pembe, ben buradayım  diye bağırmıyor, mat değil ama çok da ışıldamıyor. Tam kıvamı bir renk.

Selfish; Simli griler benim rengim değil.. Yine de gerçekten hoş bir renk.

Snobby: Bu rengi en çok Stubborn'la kullanmayı seviyorum. İkisi birbirine o kadar çok yakışıyor ki. Çok güzel, saf bir sarı. Altınımsı biraz.

Stand-offish: Bu rengide genel de göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum. Fazlasıyla hoşuma giden bir renk ama ben öyle çok ışıltılı sevmem göz kapağımda, o yüzden genelde dış kısımlara uyguluyorum.

Sultry: Açık renklerde ki tek mat far. Doğal makyaj yapımı için çok uygun, hafif bir renk. Bir kaç denemem oldu ve sevdim ben. Oldukça kullanışlı bir renk.


Bunlar da koyu renkli farlarımız.

Sophisticated: Ben bu rengi nadir kullanırım diye düşünüyorum ama kullanırsam selfish rengini gölgelemek için kullanırım ve nefis olur.

Sexy: Gelelim koyu renklerin ilk matına.. Bu rengi nasıl tanımlayayım bilmiyorum. Bordoya dönük koyu bir mor sanırım bu. Rengine bayıldım, gerçekten harika ama ben kullanamıyorum. Zaten koyu göz makyajlarına mesafeyle yaklaşıyorum, bir de mat olduğu için sürümü beni zorluyor. İyi dağıtamıyorum sanki.

Serious: Aldığımdan beri bu rengi eyeliner olarak kullanıyorum, çok hoşuma gidiyor. Hala likit eyeliner almadım, çünkü tereddütlerim vardı, fırçayı kullanamaz mıyım acaba diye. Ama hatır, bu rengi öyle iyi uyguladım ki artık tereddütlerim kayboldu.

Schitzo: Altın rengi! Snobby'yi gölgelemek için, ya da direk olarak, kahvenin üzerine, pembenin üzerine, her bir şeyle gidiyor bu renk. Ha-ri-ka!

Silly: Asla kullanmayacağım bir renk işte. Sedefli değil simli. Simli sevmiyorum ben, hem koyu renk makyaj da yapmıyorum. Gerçi bir kaç kez eyeliner olarak denedim, hoş oldu. Belki o şekilde kullanırım.

Sleek: Doğal göz makyajı yaptığım zaman, üzerine bunu çekiyorum eyeliner olarak, tadından yenmiyor. :)

Eveet, farlarımız bu şekildeydi, şimdi de bakalım fırçamıza!


Çift taraflı, minicik bir fırça. Bir tarafı normal far sürmek için, diğer kısmı da kesik uçlu eyeliner fırçası. Kılları yumuşak, gözü acıtmıyor. Valla test ettim onayladım. Bir de yakından bakalım.

Far fırçası:


Kendisi şuan pis. Çünkü bu fotoğrafları çekmeden beş dakika önce fırçalarla uygulama yaptım. Bence farı güzel uyguluyor, gerçi benim fırça bilgim az. Makyajda da çok eski değilim zaten, yeniyim daha.

Eyeliner fırçası:


Çok sevdim kendisini, büyük ihtimalle ilk kez böyle bir fırçayla eyeliner çekip becerebildiğimden dolayı.

Evet, paletimiz de böyle işte. Uzun zaman sıkılmadan kullanabileceğimi düşünüyorum. :) Fiyatı 60 TL ama indirim oluyor bol bol, daha uyguna kapabilirsiniz. Ki bence 60'ı hak ediyor.

Unutmayalım, The Balm ürünleri bir tek Gratis'te.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder