11 Mart 2012 Pazar

Alix Avien 250

Ojelerimi çoğaltmaya çalıştığım şu dönemde çok çok güzel bir markayla tanıştım; Alix Avien.


Daha önce simli gri bir rengini almıştım aynı markanın ama pek kullandığımı söyleyemem. Bozuldu ve attım diye hatırlıyorum. Gerçi emin de değilim bir bakmam gerek.. Baya bulaştırarak sürdüm resim için kusura bakmayın. :)

Ojenin yapısı nasıl?

Sıvı. İlk söyleyeceğim bu olur herhalde. Ben daha yoğun, kıvamlı ojelere alışkınım. O yüzden sürmek biraz zor geldi çünkü bir anda fırçaya fazlaca oje almanızı engelliyor bu sıvı yapısı. Ve altına bir cila kullanmazsanız fırça izi yapabilir. İki kat sürmenizi öneririm.


Renk.

250 numara bu oje. Rengi çok hoşuma gitti, tam mercan! Normalde böyle pembemsi renkler hoşuma gitmez benim ama nedense bunu çok sevdim. *-*

 

 Dayanıklılık.

Ben sürdüğümde elimde 2 gün kaldı ve hiçbir soyulma, bulaşma problemi yaşamadım. Ayrıca çok da çabuk kuruyor. Daha uzun süre de ne olur bilemiyorum..


Rengi ışığa göre değişti valla. Ben alırken, beyaz ışık altında daha açık ve simliydi ama güneş ışığında daha koyu olduğunu gördüm. Her şekilde çok hoşuma gitti, umarım uzun süre mutlu mesut yaşarız. Fiyatı 1.50 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder