28 Mart 2012 Çarşamba

The Body Shop Moringa Shower Gel

Dün annemle alışverişe çıktık. Daha önce Body Shop'ın duş jellerini denememiştim, dün görünce alayım dedim. Aslında ben çikolata ya da çikekli istiyordum ama annem ısrarla bunu aldırdı; PİŞMAN DEĞİLİM.


Öyle güzel kokuyor öyle güzel kokuyor ki anlatamam. Muhteşem bir koku ve uzun sürüyor. Öyle hemen kaçıp gitmiyor. :) Benim için en büyük artısı cidden temizlenme hissini bana vermesiydi, duştan çıkınca gerçekten kendimi temizlenmiş hissettim. Daha önce kullandığım duş jellerinde bu his yoktu.


Böyle minik, avuca sığan, şirin bir şişesi var. Rengi de sarı göründüğü üzere.. Kapak kısmı da yukarı da ki ve aşağıda ki şekilde.




Bende ki görüldüğü üzere 250 ml.

Genel bir üzerinden geçecek olursak;

-Temizlemesi gayet iyi, duştan çıkınca gerçekten temizlenmiş ve ferah hissediyorsunuz.
-Çok miktar kullanmanız gerekmediği için bereketli.
-Köpürmüyor. Bu benim için bir eksi değil çünkü ben köpüğü sadece uzun uzun banyo yapacaksam, küveti doldurup içinde uzanacağım şekilde seviyorum. Ama siz yok ben duş alırkende baya köpük istiyorum diyorsanız kullanmayın size göre değil bu ürün.
-Kokusu bir ha-ri-ka! Hafif ve çiçekli kokular seviyorsanız aşık olursunuz. Ayrıca kalıcı.

250 ml 16.90. The Body Shop mağazalarından başka yerde satılmıyor bildiğim kadarıyla. Ben İstinye Park'takinden aldım. Eğer bir duş jeline bu kadar vermem diyorsanız indirim bekleyin, ya da 2 al 1 öde'den yararlanın öyle gayet güzele olur. :)

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder