28 Mart 2012 Çarşamba

Too Faced Shadow Insurance Candlelight Softly Illuminating Eye Shadow Primer

Çoook uzun bir başlığı var evet.. Kısacası, Too Faced Candlelight far bazı.


Aslında almak istediğim baz bu değildi, ben Too Faced'in klasik, renksiz bazını istiyordum ben. Ama yanlış almışım, eve gelince fark ettim...

 

Böyle maviş, şirin bir kutusu var el boyunda. Ambalajını çok sevdim ben. Zaten mavi rengini çok severim, bu yüzden kutusunda saklıyorum. :)

Bu baz ten renginden biraz daha koyu, çamurumsu bir kıvamı var ama cıvık değil. İçinde altın rengi, hafif ışıltılar barındırıyor ve sürdüğünüz zaman hem gözünüzü makyaja hazırlıyor, hem rengini dengeliyor hem de hoş bir ışıltı veriyor.


Tüpüde böyle minicik, 11 gr. Çok çok az bir ürün tüm göz kapağınıza yettiği için, küçük olmasında bence problem yok. Uzun zaman gider diye düşünüyorum.


Tabii tüp minicik olunca ağzıda minicik oluyor..


Ağzının boyutunda minik bir parça bana yetiyor açıkcası. Bu yüzden diyorum ya ürün uzun süre gider bana.

Genel olarak bakacak olursak;

-Ürün 11 gr ama minik bir miktarı size yetiyor.
-İçinde altın rengi ışıltılar barındırıyor. Ama disko topuna dönmüyorsunuz.
-Göz kapağınızın yüzünüzün tonuyla eşitlenmesini sağlıyor. Ki benim göz kapaklarım yüzüme göre gerçekten koyudur.
-Kıvamı çok cıvık değil.
-Sanırım parmağınızla hemen dağıtmanız gerekiyor. Ben hemen dağıtınca daha iyi sonuç aldım, biraz beklerseniz tam olarak eşitlenmeyebiliyor.

Too Faced ürünleri Türkiye'de sadece Sephora'lar da satılıyor diye biliyorum. Candlelight'ın fiyatı 44,90 TL sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder