4 Mart 2012 Pazar

The Body Shop Chocomania Lip Butter

Şuan bu arkadaşla aşk yaşıyoruz, o kadar güzel ki öleceğim. Nasıl güzel kokuyor nasıl güzel kokuyor anlatamam.


Önce ki yazımda zaten bir balm arayışında olduğunu söylemiştim. Dünde Metro City'ye yolum düştü, uzun zamandır aklımda olan şu seriyi bir inceleyeyim dedim. Aman allahım, gerçekten yorumlardan okuduğum kadar varmış, öyle güzel kokuyor ki! Zaten ben The Body Shop'a girince kendimi kaybediyorum, bu kez o kadar uzun zamanım olmamasına rağmen yine de rahat rahat bakabildim.


Baya bir çökerttim ben kendisini. :) Tadı biraz acı geldi ama büyük ihtimalle ben tamamını yaladığımdandır. Normalde gün içerisinde ağzıma gelen tat gayet güzeldi. Sürekli dudaklarınızı yalayan biri değilseniz problem olacağını sanmıyorum. Ki ben sürekli dudaklarımı yalarım, buna rağmen benim içinde problem değil çünkü bayıldım kendisine.

Bu bir butter olduğu için kıvamı daha katı ama parmağınızı sürüp biraz gezdirdiğiniz anda yumuşuyor ve kolaylıkla elinize alabiliyorsunuz. Bana ağız kısmı çok dar gelmedi, bence normal ama benim gibi uzun tırnaklara sahipseniz tırnaklarınıza bulaşabilir, bu yüzden alırken ya yüzük ya da serçe parmağınızla almanızı öneririm.



Genel olarak bakarsak;

-Sürdüğünüzde dudağınızın rengini biraz açıyor ve rahatsız etmeyen bir parlaklık veriyor.
-Sürdüğünüz anda dudağınızı yumuşacık yapıyor.
-Kalıcılığı pek iyi değil. En fazla bir iki saat duruyor.
-Nemlendirmesi iyi, yaraları da çabuk iyileştiriyor.
-MUHTEŞEM KOKUYOR. TIPKI BEYAZ ÇİKOLATA GİBİ.

Ben şekerli kokuları severim ama sevmeyen bir arkadaşım kokladığında hoşuna gitmedi. Zevk meselesi. Eğer ben hep sürerim, yanımdan ayırmam diyorsanız size göre. Ben çok beğendim, elimden bırakmıyorum resmen. :)

Chocomania Lip Butter'ın fiyatı 14.90, yani 15 TL. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder