1 Mart 2012 Perşembe

Eyeliner Kabusu!

Çoğu kişi eyeliner sürme konusunda yeteneksiz, bu bir gerçek.. Bende onlardan biriydim -kısa zaman öncesine kadar. Ben likit eyeliner kullanıyorum çünkü sürmesi çok daha kolay. Sanırım dipliner da deniyor bu likitlere. Eğer eyeliner sürmeye yeni başladıysanız ve kalemle uğraşmak istemiyorsanız sizin için en iyi seçim bu diplinerlar olacaktır. Sürümü kolay sayılır, sadece kuyruk ve kalınlığı iyi ayarlamanız gerekiyor o kadar. O da birkaç alıştırmayla aşılacak iş zaten.

Ben yakında Mac'ın Gel Eyeliner'larından birini almayı düşünüyorum. Süreleri ve kalıcıkları genellikle daha iyi oluyor.

Peki Gel Eyeliner ve Likitler arasında ki farklar ne?
-İlk olarak, Gel Eyelinerlar daha uzun ömürlü ve daha bereketli. Likitler ise daha kısa süre de tükeniyor. -yine de süreleri yabana atılmayacak kadar uzun oluyor- Ama ben çok kullanıyorum, hemen biter diyorsanız Gel'leri tercih etmeniz sizin açınızdan daha iyi olacaktır.

-Kolaylık açısından bakacak olursak, Likit'ler daha kolay sürülebiliyor, Gel için biraz daha yetenek ve el alışkanlığı lazım. Gerçi bu kişiden kişiye değişen bir şey. Ben bir kaç kez denediğimde Likit bana daha kolay geldi, kimisine Gel kolay gelir onu bilemem.

-Kalıcılık olarak Gel'ler çok daha kalıcı. Likit'leri sabitleyerek kullanırım diyorsanız o da olur ama bununla uğraşmak istemeyenlere Gel tavsiye ederim.

-Ayrıca Likit'ler bir süre sonra grileşebiliyor. Sürerken renk az geliyor ya da yoğun olmuyor, bir süre sonra da iyice griye dönüyor ve işe yaramaz hale geliyor. Tabi ben siyah için konuşuyorum ama diğer renklerde de aynı sorunun yaşandığını düşünüyorum.

-Fiyat açısından bir şey söylemem çünkü diğer maddeler gibi fiyatta markadan markadan değişiyor. Hiçbir zaman iyi bir markayla orta kalitede bir markanın ürünleri aynı olmaz sonuçta.

Alacağınız eyeliner eğer Gel olursa paraya kıyın, Inglot, Mac gibi markalardan alın derim. Eğer Likit düşünüyorsanız daha orta düzeylere bakabilirsiniz.

Bu da internette rastladığım ve gerçekten çok işime yarayan bir anlatım. Aşağıda ki adımları izleyerek çok kolay ve kısa sürede eyeliner uygulayabilirsiniz.


(Fotoğraf pudram.com'dan alınmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder