29 Şubat 2012 Çarşamba

Marliyn Monroe Kitap Ayracı!

Dün Beşiktaş'ta ki Kabalcı'ya uğradım bir şeyler almak için, çıkarken de kasanın yanında ki ayraçlara takıldı gözüm, Marliyn'i gördüm kaptım!


Bilen vardır mutlaka, Kabalcı bu şekilde siyah beyaz ya da şeffaf ayraçlar yapıyor. Üzerine tanınmış kişileri koyuyor, isimlerini vs yazıyor. Bu ayraçlar alışveriş yapan ya da gezen kişiler tarafıdan ücretsiz şekilde, istediğiniz sayıda alınabiliyor.


Gözüme takılan bir tek Marliyn Monroe vardı, önce sağ tarafta ki meşhur pozunu gördüm, biraz daha karıştırdıktan sonra soldakini gördüm ve aldım ikisini. :) Öyle çok ince değiller, kullandım bugün birini gayet güzeller ama bazı pozların -mesela soldaki gibi- zaptedilmesi zor olabilir. Çünkü o kollar asıl bedenden ayrı ve katlanıp kıvrılmaları ya da yırtılmaları mümkün. Yine de hoşlar, güzeller. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder