25 Şubat 2012 Cumartesi

Garnier Saf&Temiz 3ü 1 Arada

Normal de karma bir cildim olsa da öyle çok bir sivilce problemi yaşamıyordum. Genelde alnımda ya da çenemde stresten çıkan birkaç sivilce hariç tamamen temiz bir yüzüm vardı. Ama son zamanlarda cildimde -özellikle yanaklarımda ve göğsümde- fazla sivilce çıkmaya başladı. Hatta baya topluluk halinde çıktı. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine ozonlanmış propolisli sabun aldım aktardan, onu kullanıyordum ama o da çok kurutuyordu yüzümü ve günde iki kez kullanınca kuruyordu.
Dün ev alışverişine çıkmıştık, raflardan birinde gözüme Garnier'in bu ürünü çarptı. Zaten uzun zamandır almayı düşünüyordum ve bir arkadaşım da kullandığını, kendisine iyi geldiğini söylemişti. Bende aldım attım sepete.

Garnier Saf&Temiz 3ü 1 Arada


Ürün bu şekilde, tüpün içinde bulunuyor. Eğer kapak kısmı pis bırakılmazsa hijyenik bir tüp. Ben genelde o kısmı pis bıraktığım için daha önceden kullandıklarımı heba edip çöpe atıyordum. Buna dikkat edeceğim. 

Açıklamasında da yazdığı gibi, ürün üç şekilde kullanılabiliyor.
Temizleme
Biraz elinize alıyorsunuz, köpürtüp nemli yüzünüze yayıyor ve suyla duruluyorsunuz. Ben daha temizleme için kullanmadım.

Peeling
Yine nemli yüzünüze ürünü direk uyguluyorsunuz. İçindeki mavi tanecikler sayesinde peeling yapıyor. Daireler şeklinde ovarak iyice yediriyorsunuz daha sonra da yüzünüzü yıkıyorsunuz. Dün akşam peelingini denedim. Gerçekten ferahlatıyor ve temizliyor. Ben daha ilk denemede yüzümdeki bazı gözeneklerin açıldığını gördüm.

Maske
Kuru yüzünüze ürünü ince bir tabaka halinde yayıyor, 3-10 dakika arası bekliyor ve sonra yıkıyorsunuz. Dün eve gelir gelmez ilk maskesini denedim, gerçekten çok başarılı. Cildinizi kurutmadan matlaştırıyor ve parlamasını engelliyor. Ayrıca uzun süren bir ferahlama hissi veriyor.

Daha ilk kullanımım olduğu için çok sağlıklı bir yorum yapamayacağım ama yine de güzel bir ürün. Ben sevdim. Eğer istediğim gibi olurda uzun süreli kullanınca cildimi düzeltir, sivilcelerimi geçirirse bitince tekrar alacağım. Ayrıca bitince tekrar yorumlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder