25 Şubat 2012 Cumartesi

Nivea: Fruity Shine

Dudaklarımın çok çatlayıp kuruduğu bir dönemde almıştım bunu. Yine bir alışveriş sırasında rafta görülüp çantaya atılanlardandı. Daha önce çileklisini kullanmıştım ama heba olmuştu kirlenmişti. Daha sonra bunu aldım ve hiç memnun değilim.

Nivea: Fruity Shine


Kapağı çok tatlı, çok çok şirin bir şey gerçekten. Çantamda dururkende bulaşmışyor çıkmıyor, ya da kapağına bulaşmıyor içinde ki. Ama.. benim için fazla ışıltılı. Biliyorum, ismi Fruity SHINE ama ben bu kadar parlayacağını da tahmin etmemiştim. Parlaması bir yana, dudağım yağlıymış gibi gösteriyor ve sevmiyorum. Arkadaşlarımın dudak şekilleri vs dolayısıyla onlarda hoş duruyor ama benim dudağımın zaten yuvarlak ve dolgun bir şekli var. Bu yüzden kendime yakıştıramıyorum bu tarz ürünleri. Yine de, dudağı çok güzel yumuşatıyor, ona laf edemem. 

Ne kadara almıştım hatırlamıyorum ama 5-6 TL bir şey olması gerek, öyle çok pahalı değil ve her yerde bulunan bir ürün. 

Bu aralar yeni bir koruyucu arayışındayım, ne önerirsiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder