25 Şubat 2012 Cumartesi

Inglot Ruj

Birkaç ay önce, deli gibi ruj arayışındaydım. İstediğim şey mat olan, çok parlamayan ama çok da abartılı olmayan bir renkti. Birçok yere baktım ama istediğim gibi bir ruj bulamadım. En sonunda İstinye Park'ta Park Bravo mağazasının içinde ki Inglot'a baktım ve ta-taaam, aradığım oradaydı! :)

Inglot 227


Baya kullanılmış olduğu belli oluyor zaten. Gerçekten severek kullanıyorum ben rujumu, umarım hemen bitirmem. Biterse de yenisini alacağımı düşünüyorum zaten. 
Inglot'un tasarımını çok seviyorum. Ciddi  bir duruşu var, elinize aldığınızda kapağının dokusu hoşunuza gidiyor. Ya da sadece benim hoşuma gidiyor çünkü ben soğuk hissini seviyorum. :) 

Benim dudaklarımın rengi pembe. Çok açık bir renk değil, kırmızımsı bir pembe, çok koyuda değil. O yüzden bu renk benim dudağımda çok güzel duruyor. Ben iki kat uyguluyorum çünkü çok koyu bir kıvamı yok.  Bazı mat rujlar gibi kalıp gibi değil. Zaten çok mat bir rujda değil. Nasıl söylesem.. Mat duruyor ama hafif bir ışıltısıda var. Ama abartısız ve rujun sadece canlanmasına yarayan bir ışıltı. Ben bu yüzden seviyorum. :) 

Yanlış hatırlamıyorsam 30 TL'ye almıştım. Eğer siz de mat ama canlı renkler arıyorsanız Inglot'a bir bakın derim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder