28 Şubat 2012 Salı

Flormar 423, I love you!

Geçen gün aseton almaya gittiğimde gözüm ojelere takılmıştı. Ne zamandır hoş bir mavi arıyordum, bir tane almıştım, (Golden Rose 52) çok çok parlak olduğu için sevmemiştim. Raflarda da bu ojeyi görünce hemen kaptım.


Ben tek kat uyguladım, fırça izi bırakmadı, sürmesi güzel. Ama ben fırçaya fazla oje aldım, her zaman fazla alırım zaten. Yine de kuruması çabuk oldu. 5-10 dakika içinde hemen kurudu.


Flormar, 423 numara. Oje 11 ml. Hiçbir zaman hiçbir ojeyi bitiremedim zaten ben, büyük ihtimalle bu da bozulup gidecek, yazık olacak.. :)


İlk kez sürdüm, daha 15 dakika falan oluyor tamamlayalı, hemen fotoğraf çekip koyayım dedim. Aslında mavi olarak bırakacaktım ama bir arkadaşım için bunu yapmak istedim. Bir ara yapımını adım adım hazırlayıp burada paylaşacağım. Haftasonu olabilir.


Bu da tüm parmaklarım! :) Pek belli olmasa da baş parmağımda sonsuzluk işareti var. Biraz beceriksiz oldu aceleye geldiğinden ama ikincisi daha güzel olur umarım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder