24 Şubat 2012 Cuma

Tavan Arası

Eğer büyük, çift katlı bir evde yaşasaydım büyük ihtimalle bir tavan aram olurdu. Ve ben o tavan arasını sevdiğim şeylerle doldururdum. Kitaplar, en sevdiğim defterlerim, günlüklerim, ıvır zıvır. Şuan bir tavan aram yok ama belki bir blogum olabilir?
Burası benim için bir tavan arası. Burada öyle yararlı bilgiler ya da çok ilgi çekici şeyler paylaşmayacağım. Aslında okunacak pek bir tarafı olacak mı onu da bilmiyorum. Sadece sevdiğim şeylerle dolduracağım burayı.
Mesela;
Kitaplar
Ben sürekli okuyan biriyimdir. Sürekli. Elime ne geçerse okurum. Tek sayfa okumadan tek bir gün geçirmem. Kitapların benim olmasını isterim, ödünç aldığım kitaplar hoşuma gitmez çünkü o kitap benim olsun, kitaplığımda dursun isterim. Ve çoğu zaman okuduğum kitaplar hakkında konuşmak isterim. İçimde tutamadığım yorumlar olur.

Filmler
Film izlemeyi çok severim. Özellikle aksiyon ya da bilim-kurguysa tadından yenmez ama romantik bir yönüm olduğu için kaliteli aşk filmlerini de severim. Çok fazla film izlemem ama hiç film izlemeden de bir ay geçirmem.

Diziler
Türk dizilerini fazla izlemem. Bu yabancı özentiliğinden kaynaklanmaz, sadece hoşuma gitmediği için, eksikler gördüğüm için izlemem. İngiliz yapımı dizileri daha çok severim ama izlediğim Amerikan yapımı diziler de vardır.

Defterler
Sürekli defter alırım. Odam kullanmadığım defterler kaynar ama ben yine de alırım. Bazılarını doldururum, bazıları sırasını bekler.

Eşyalar
Biblolar, kumbaralar, çiçekler, çerçeveler.. Alıp da sevdiğim ne varsa.

Kişisel Şeyler
Çok makyaj yapan ya da kendimle oynayan biri değilimdir. Ama rimelsiz de çıkmam dışarı. Aldığım bazı bakım ürünleri, kremler, parfümler, makyaj malzemeleri de yazabilirim.

Kısacası, ne seviyorsam o olacak bu tavan arasında. Güzel bir merhaba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder