4 Mayıs 2012 Cuma

Nisan Ayı Favorileri

Merhabalar! Bundan sonra her ay bitiminde favoriler yazısı yazacağım. O ay içinde en çok kullandığım ürünleri hem kısaca tanıtacağım hem de eğlenceli bir yazı dizisi oluşturmuş olacağım. :)


1 Rexona Duo Fresh benim bu ay en çok kullandığım deodorantım oldu. Hem diğerlerini sevmemem, hem yeni almış olduğum için her gün kullandım. Kokusu güzel, gün boyunca size ferahlık sağlıyor, tıraş sonrası acıtmıyor. Yani gerçekten iyi bir ürün.

2 The Balm Nude 'tude paletinde ki tüm renkler harika ama ben daha çok açık tonları kullanıyorum. Çünkü gece dışarı çıkmıyorum ve gün içinde açık renkler benim için daha iyi oluyor. Tek tek isimlerini vermeyeceğim.

3 Nivea Far aslında bu farın ne ismini biliyorum ne başka bir şeyini. Bana teyzem hediye etmişti sanırım. Bununla birlikte bir de mürdüm/bej duosu var. Harika farlar değiller. Zor renk veriyorlar. Bu beyaz olanı sadece kaş altlarımı ve göz pınarlarımı aydınlatmak için kullandım. Sedefli bir beyaz, işe yaradı, en çok kullandığım far oldu nude tudedakilerle birlikte.

4 Burberry Weekend hem yeni aldığım hem de özlediğim için en çok kullandığım parfüm oldu. Benim için bir klasik, harika bir bahar kokusu.

5-6-7 Pastel 83, Kalyon 223 ve Golden Rose 221 nolu ojeler zaten bahar renkleri yazı dizimde tanıttığım ojeler. Benim için ideal bahar renkleri oldukları için Nisan ayı boyunca en çok onları kullandım.

8-9 Papulex'ler büyük olanı yüz temizleme jeli ve küçük olanı akne jeli. Bu ikisini bana akne tedavisi için gittiğim doktorum verdi. Garnier 3ü 1arada'ma veda etmişim tedaviye başladığım an, bu yüzden bu ikisini vermesi iyi oldu. Aslında bunları blogda tanıtmam gerekiyordu ama neden bilmiyorum tanıtmadım. Gerçekten işe yaradılar, gerçekten çok iyiler. Temizleme jeli tüm makyajımı bile tek başına çıkarıyor ki ben sadece göz makyajı yapıyorum, en zor çıkan makyaj bana göre göz makyajı. Sorunsuz, harika gidiyorlar. Her gün kullandım, her gün kullanmaya devam edeceğim.

Evet bu ay, yani Nisan ayı favori ürünlerim böyleydi. Toplam 9 taneler ve hepsi listeye girmeyi hak ettiler. Zaman geçtikçe ve tedavim bittikten sonra daha fazla makyaj ürünü listeye girmeye başlayacak ve yazı dizisi sevilirse içeriği genişletip moda ürünlerine de yer vereceğim. Bakalım nasıl gidecek. :)

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder