26 Mayıs 2012 Cumartesi

Maybelline Falsies Mascara

Merhabalar! Size yaklaşık iki üç hafta önce aldığım ve yazısını yeterince kullanınca yazmaya karar verdiğim bir rimel tanıtacağım. Maybelline Falsies Volume Express Mascara.


Herkes gibi bende *mükemmel rimel* arayaşına başladım. Ama high-endleri denemeden önce drugstorelardan günlük kullanım için seçim yapayım dedim. Maybelline'in bu tombik rimelleri çok seviliyor. Aslında bu rimel (Falsies) için hem iyi hem de kötü yorumlar okudum. Bende ki klasik olan. Şunu söyleyebilirim ki, çok memnunum.


Tombul ve kıvrımlı bir fırçası var. Fırçanın tombul olması iyi mi yoksa kötü bir şey mi bilmiyorum. Çünkü gözü küçük olanlar için kenarlara gidişe fırsat vermeyecek ya da bulaşma yapacaktır. Ama benim gözlerim yuvarlak ve büyüktür, bu yüzden bende bir problem oluşturmadı. Fırçayı çok sevdim aslında. Kıvrımlı olması hacim ve kıvırma yönünde büyük artılar katıyor.


Bu da arka bilgi zımbırtısı. Ürün 9 ml. Ya hepsini bitireceğim ya da kuruyacak, bakalım hangisi.


Genel olarak bakacak olursak;

-Fırçasını sevdim, küçük gözler için sorun oluşturabilir ama benim için ideal.
-Kirpikleri çok güzel bir şekilde ayırıyor, yapış yapış yapmıyor.
-Topaklanmıyor.
-Hacim vermesi muhteşem değil ama iyi.
-Kirpikleri gerçekten çok uzatıyor.
-Kıvırıcı kullanmadan bile güzel kıvırıyor.
-Ve belki en önemlisi, gün içinde alta geçip bulaşma yapmıyor. *

*Son söylediğim madde göz kapakları aşırı yağlı insanlar için geçerli olmayabilir.

Evet, MÜKEMMEL bir rimel değil ama benim için çok çok iyi bir ürün. Zaten ben fazla gece çıkmıyorum ve günlük makyajım için ideal. Üstelik fiyatıda iyi, 15 tl ve 20 tl arasında değişiyor. :)

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder