16 Mayıs 2012 Çarşamba

Sephora Compact Powder

Merhaba! Bugün size lanetler okuduğum, cildimle hiç uyuşmayan bir ürün olan Sephora Compact Powder'dan bahsedeceğim.


Daha önce yazdığım akne yazısında bahsetmiştim benim bu sivilcelerim aniden yazın oldu diye. İşte benim suçladığım arkadaş bu pudra. Ten makyajına hiçbir zaman çok önem vermemiştim çünkü cildimde problem yoktu, çoğu zaman hiçbir şey sürmez çıkardım. Ama yazın başlangıcında hem yüzüm çok yağlanıyor hem de çok terliyorum hoş olmuyor diye bir pudra almak istemiştim. O sırada da Sephora'daydım ve bende Sephora'nın bu pudrasını aldım: almaz olaydım.



Bende ki cool beige rengi ama tüm renklerde aynı sorunlarla karşılaşılacaktır zaten. Gelelim beni kötü etkileyen yönlerine.
Ben bu ürünü kullanmaya başladığım dönem tatildeydim ve tatilimi bir süre evde geçirdim, daha sonra şehir dışına çıktım. Şehir dışına çıktığım zaman her allahın günü bu pudrayı kullanıyordum. Benim tonumdan 3 ton falan koyu bu pudra ama yazın dengeleniyordu mesela şuan hafif bronzlaşmaya başladım ton farkı 2'ye düştü. Her neyse, ben bu ürünü sürekli kullandım ama dönüp aynaya bakmadım yüzüm ne alemde diye. Sadece geceleri temizleyip yattım uyudum.
Bir süre sonra yüzümde akneler çıkıp yayılmaya başladı, zamanla iki yanağımda akne kaynar hale geldi ve bu işin sonu dermatologda bitti zaten.


Benim hayat hikayem dışında ürün nasıl derseniz.

-Kalıcılık yönünden çok kötü, hiç kalıcı değil. Ben sürekli yenilemek zorunda olduğum için neredeyse dibini gördüm.
-Ürün toz toz oluyor ve baya bir bölümü boşa gidiyor genellikle, benim ortasının açılması da biraz öyle oldu.
-Ciltle tam bütünleşmiyor, kendini belli ediyor.
-Çok sıcak günlerde eğer yağlı ya da karma bir cildiniz varsa yüzünüz kusacaktır ürünü, benim öyle oldu.
-Kapatıcılığı orta.
-Yağlanmayı önlemede başarısız.


Ürün bu şekilde ama sizi yanıltmasın, bu görüntüyü elde etmek için 5 kez bastırdım parmağımı. Pigmentasyonu çok kötü.


Bu da şuan tenimde duruşu. Dediğim gibi 2-3 ton var arasında.

Ürün genel olarak bu şekilde. Benim hiç hiç HİÇ sevmediğim bir ürün oldu, bir daha hayatta almam. Bloga yazmak için saklamıştım, bu sene hiç kullanmadım zaten geçen yaz uzaklaştırdım kendimden. Eğer almayı düşünen varsa -özellikle şu indirim dönemlerinde- vazgeçsin derim ben. Hiç tavsiye etmiyorum.

Ben indirimsiz almıştım, fiyatı 30 Tl gibi bir şeydi.

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder