4 Mayıs 2012 Cuma

Jennifer Lawrence Günlük Stil


Merhabalar! Daha önce bu yazıda Jennifer Lawrence'ın kırmızı halı stilini incelemiştim ve bahsettim mi bilmiyorum, bir de günlük stil yazısı yazmak istiyordum. Uzun zamandır doğru düzgün bir şeyler yazmadığım için bunu aradan çıkarmak istedim. 

Başlamadan önce söylemek istediğim bir kaç şey var, bunu başka bir yazıya da bırakabilirdim ama hazır yazıyorum burada söyleyeyim. Öncelikle, bloga çok fazla makyaj ürün yorumu koymuyorum belki fark etmişsinizdir, bunun ilk sebebi zaten çok fazla makyaj ürünüm olmaması. Daha gencim ve makyaj yüzünden daha önce dilim yanmış, ara vermiştim. Şimdi tekrar başladım ama başlarken elimde ki neredeyse her şeyi çöpe attım. Yani makyaj ürünlerim yeni yeni toparlanıyor. İkinci sebebiyse daha önce bahsettiğim akne problemim yüzünden ten makyajı yapmam yasak. Bu yüzden bende ürün alımlarımı erteliyorum ki hepsini aynı anda alayım. Öncelikleri vücut bakım ürünlerine veriyorum.

Diğer bir söylemek istediğim şeyse bu blogda en çok okunan yazılar stil/moda yazıları. Bundan çok çok memnunum, şimdilik sadece 4 takipçim olsa da, takipçim olmadan blogu okuyanlara da sormak istiyorum, moda yazılarından başka neler isterler, ne iyi olur diye. Cevaplarsanız sevinirim. :)

Bu arada benimle herhangi bir konuda iletişime geçmek isterseniz lütfen tavanarasigunlugu@gmail.com adresine mail atın. 

Şimdiii, gelelim yazımıza. 

Aslında günlük stille ilgili sadece 2012 fotoğraflarına ulaşabildim ama bunlarla yetineceğiz. 

Havalıyız, havalısın, havalı..


Bence ceket bir veli nimet. Hem gece hem de günlük giyim için gerçekten çok iyi. At altına düz bir bluz/tişört, giy üzerini ceketi çık, oh miiis. Jennifercığımla aynı hisleri paylaşıyor olacağız ki o da aynı şeyi sık sık yapıyor. Ben bütün ceketleri beğendim ama favorim şu siyah olan. Hem siyah rengini seviyorum hem de omuzlarında ki detaylar, yakası çok hoşuma gitti. 

Jennifer normalde rahat giyiniyor. Öyle etek falan giydiğini görmedim ben. Genelde kot ya da siyah bir pantolon -ki çoğunlukla siyah- üzerine bir tişört, bluz, ceket.. Ve dikkat ederseniz fark edersiniz, Jennifer çok fazla çizgili şey giyiyor. Çanta tercihlerini çoğunlukla büyük çantalardan yana kullanıyor. Bence çok iyi yapıyor çünkü bir kadının çantasında taşıyacak çok fazla şeyi vardır, bunun için de küçük çantalar pek kullanışlı olmaz. 

Saçlarına gelirsek, Jennifer saç kısmında da rahatlığı tercih etmiş, salmış saçları çıkmış dışarı. Makyajı zaten genelde yok denecek kadar az. 

Spor! Salaş! Sevin!


Alışverişe, yürüyüşe ya da çevrede ki bir yere gideceği zaman Jennifer oyunu yine rahatlıktan yana kullanmış. Hatta bu kez baya rahat olmuş, mükemmel olmuş. 

İlk fotoğrafta Jennifer kumaş bir market torbasıyla, üzerinde hırkası, saçları topuz, çekmiş altına da siyah pantolonu rahat rahat dolanıyor etrafta. Bazı ünlüler markete ya da spora bile giderken öyle giyiniyorlar, öyle abartıyorlar ki valla şaşıp kalıyorum. Tamam tüm objektifler senin üzerinde ama ablam naptın yani alt tarafı bakkala gitcen "bana iki kilo şeker" dicen yani. En iyisi böyle rahatına düşkün olmak. O zaman umursamıyorsun, nasıl istersen öyle giyiniyorsun.

Jennifer spor ya da salaş giyindiği zaman da sadelikten yana. Süssüz, sade. Saçı başı toplu "çıktım sokağa maşa mı yapacaktım manyaklar" dercesine bir umursamazlıkta dolanıyor. Onaylıyorum.

Bir aldığımı bir daha giyerim.


Allah'ım ben bu kıza ba-yıl-dım. Cidden daha önce bu kadar rahat, bu kadar "ünlüysem ünlüyüm ne yani" kafasında birini görmemiştim sanırım. Yerim ben bunu. 

Orta da gördüğünüz iki resim çantalardan da anlaşılacağı gibi farklı günlerde çekilmiş. İkisinde de aynı hırka var. Hem aynı hırkayı iki kez giymiş, hem de beyaz tişört üzerine giyerek aynı tarzı tekrarlamış. Bundan çekinen ya da utanan biri olmadığı zaten belli oluyor. Salak saçma komplekslere girmemiş. 

Genel olarak bakacak olursak.
Jennifer daha çok koyu renkli kot pantolonlar ya da siyah pantolonlar giyiyor. Fazla süslü bir tarzı yok, tişört, bluz, hırka ve ceketlerle kendine bir tarz belirlemiş. Ve çoğunlukla çizgili bluzlar/hırkalar giyiyor. Yani o kırmızı halıda parlayan muhteşem insan normal hayatında mütevazı, kendi halinde, senin benim gibi rahat biri.

Jennifer'ı sevdim, onun hakkında yazılar yazarken keyif alıyorum. Belki ilerde başka bir konu bulur yine yazarım. Şimdi benden bu kadaar.

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder