16 Mayıs 2012 Çarşamba

Rimmel 1000 Kisses Lip Tint

Merhabalar! Şimdi size tanıtacağım ürün aşık olduğum, aldığım günden beri elimden bırakamadığım bir lip tint.


Rimmel London markası ülkemize geldiğinden beri daha çok ojeleriyle öne çıkan bir marka oldu. Bende bayılıyorum Rimmel ojelere, hem yapıları hem o şirin şişeleriyle gönlümü feth ettiler. E, hal böyle olunca, bu lip tinti de watsons katologunda görünce koydum aklıma. Geçen gün anneler gününde gittim, indirim yoktu gerçi buna ama ben yine de aldım.


Normal de benim bildiğim, alıştığım tintler Benefit'inkiler gibi fırçalı, ama internette gezinince böyle kalem uçlu olanlarında olduğunu gördüm. Rimmel'in ki de işte böyle, kalem uçlu.

Uygulaması çok kolay! Kalemin ince kısmıyla dudak kelebeği ve köşelere kolayca ulaşılıyor, ayrıca biraz yatay tutarak kenarlara göre daha geniş alan olan ortalarda boyanabiliyor. Şimdi bunun tek tarafı böyle değil tabii, bir de arkasında lip balmı var ama ben onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum, mazur görünn.


Fotoğrafta çok belli oluyor mu bilmiyorum ama balm uygulanmış halini de koydum.


Peki biz bunu nasıl uyguluyoruz?

Çok basit. Önce kalem kısmıyla dudağımızı boyuyoruz. Daha sonra da üzerine lip balmlı kısmını sürüyoruz ki biraz nem ve ışıltı versin.

Dudağı ÇOK kuru olanlar için problem yaratabilecek bir ürün yalnız, onu şimdiden söyleyeyim. Eğer dudağınız kuruysa uygulamadan biraz önce favori lip balmınızı sürüp emilmesini bekleyin, ardından uygulayın. Yoksa zaten kalemle boyama kısmı da tam olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca şu balm kısmı da harika nemlendirmiyor sadece şöyle bir yumuşaklık ve ışıltı veriyor.

Ürün çok kalıcı, bunun sebebi hem kalemsi hali, ince yapısı ve dudakla bütünleşmesi, hem de üzerine balm geçilmesi bence. Ben elime balmsız denemiştim, sabahtan akşama kadar kaç kez elimi yıkadım bana mısın demedi. Dudak içinde aynı şey geçerli.

Bu arada benim aldığım renk 110 Stay Very Berry rengi. Yukarıda da görüldüğü gibi çok güzel bir pembe.

Bu ürünü bana sevdiren en önemli şey çok doğal durması oldu. Gerçekten dudağınıza sürdüğünüzde çok hoş bir renk veriyor, güzel görünüyor ama doğal duruyor. Zaten ince yapıda bir ürün. Günlük makyaj için çok uygun.



Rimmel London markası sadece Watsons'lar da satılıyor, ürünün fiyatı 15.90'dı yanılmıyorsam. Hem uygun fiyatlı hem de çok güzel bir ürün. Ben farklı renklerini de almayı düşünüyorum. :)

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder