31 Mayıs 2012 Perşembe

Mayıs Ayı Favorileri

Merhabalar! Geçen ay başlatmış olduğum favoriler yazısını Mayıs ayıyla devam ettiriyorum. :)


1 Too Faced Shadow Insurance/Candlelight Primer kullandığım en önemli ürün oldu bu ay. Havalar iyice sıcakladığı için göz makyajım bir türlü sabit kalmıyor yerinde, bu yüzden yanımdan ayırmadığım bir ürün oldu.

2 Nivea Duo'nun ne ismini ne numarasını, hiçbir şeyini bilmiyorum. Birkaç yıl önce hediye olarak verilmişti bana. Uzun zaman kullanmadım çünkü kalitenin muhteşem olduğunu söyleyemem. Ama renkler cazip gelip hoşuma gitmeye başladı, ayrıca bazda renklerini ortaya çıkarma konusunda bana yardım edince muhteşem bir far haline geldi benim için. Rengi daha yakından görmek isteyenler için en alta büyük halini ekleyeceğim.

3 The Balm Nude 'tude paletinde bu ay en çok Stubborn, Sultry, Schitzo ve Serious renklerini kullandım. Stubborn sedefli bir pembe, Sultry mat açık kahverengi, Schitzo sedefli bir bakır rengi, Serious ise eyeliner sabitlemek için kullandığım simsiyah bir far.

4 Maybelline Falsies Volum Express Mascara'yı daha yeni aldım, yeni aldığım için çok kullandım ve çok sevdim.

5 The Body Shop Chocomania Lip Butter'ı Mart'ta almıştım, bir süredir kullanmıyordum ama Mayıs'ın başından beri havaların bir ısınıp bir soğuması yüzünden dudaklarım insanlıktan çıktılar, bu yüzden bende daha bol kullanmaya başladım. Bitmek üzere! :( Gidip yenisini almam gerek.

6 Rimmel London 60 Seconds/Pompous rengi bahar için koyu olsa da harika bir mor ve harika ışıltıları var! Vazgeçemeden kullandığım bir üründü.

*Nivea Duo:


Üst kısmı açık, sedefli bir şeftalimsi ten rengi. Nude göz makyajı için ideal bir renk. Alt kısmı ise yine sedefli bir bordo rengi.

Eveet, benim Mayıs Ayı'nda en çok kullandığım ürünler bunlardı, sizin favorileriniz neler? :)

Bir sonra ki yazıma kadar, sevgiler! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder