1 Haziran 2012 Cuma

Pink Dreams! (Pembe Rüyalar!) Tutorial

Merhaba, merhaba! Haziran'ın başlamasıyla hem yaza, hem de blogumun 5. ayına girmiş bulunuyoruz! Şimdiye kadar yazılarımı okuyan ve beni takip eden herkese teşekkür ederim!

Yazın başlangıcının ve blogumun 5. ayının şerefine, bugün sizlere bir tutorial (türkçeye nasıl çeviririm bilemedim, anlatım mesela?) hazırladım. Kullandığım ürünlerin isimlerini yazılı olarak alt kısımda vereceğim, umarım hoşunuza gider!

Pink Dreams!


Son hali:


Kullandığım Ürünler:

 -Too Faced Shadow Insurance/Candlelight
 -The Balm Nude tude! paleti, Stubborn, Sexy ve Serious renkleri.
 -Nivea Duo, vişne rengi.
 -Maybelline Falsies Volum Express Mascara.
 -Kirpik kıvırıcı.

Pembe normalde gözde kullanılmaktan kaçınılan bir renk ama ben bu şeklini gayet hoş buldum. Bu arada, benim kullandığım ürünlerin aynısını kullanmak zorunda değilsiniz elbette, elinizde bunlara benzer ne varsa o. :) 

Umarım beğenmişsinizdir, sevgiler! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder