5 Haziran 2012 Salı

Rimmel London - Hot Shot

Merhabalar! Hava çok güzel, çıktım yerleştim balkona, aldım kucağıma laptopumu yeni ojelerimi denemeye başladım. Hazır denerken de ilk yazıyı yazayım dedim! :) Dün ki alışverişimden ilk yorumlayacağım oje Rimmel London'ın Hot Shot'ı.


270 Hot Shot tam bir fuşya rengi. Aslında asla almayacağım bir renk fuşya, böyle renkleri pek sevemiyorum ama dün standları dolaşırken şöyle plajda sürebileceğim, pembe bikinime uyan bir oje almak istedim, o yüzden elim Hot Shot'a gitti. :)


Öncelikle, ellerimin halinin kusuruna bakmayın. Bu aralar hangi ojeyi sürsem, hiç fark etmiyor direk baloncuklanıyor. Ayrıca ellerim öyle kurudu ki her yerden pütür pütür soyulup çatlamaya başladı.. En yakın zamanda bakım yapmam lazım..

Ama ojeye gelirsek! Yapısını sevdim, kuruması çok uzun sürmüyor. Fırçası normal Rimmel fırçaları gibi değil, düz ve küçük. Yine de ojeyi uygulamada bir problem çıkarmıyor. Bu ojenin iki kat sürülmüş hali, aslında bir kat daha sürecektim, çünkü bence 3. bir kat ojeyi tam olarak güzel gösterecek ama nasılsa sadece deniyorum ve sileceğim diye sürmedim.


Ben çoktan bronzlaştığım için renk bana tam gitti. Bence bu fuşya rengi daha çok bronzlara gider. Hala bembeyaz olan kişilerin kaçınması gereken bir renk olduğunu düşünüyorum..


Genel olarak ben ojeyi sevdim. 60 Seconds'lar daha çabuk kuruyor ve fırçaları daha güzel ama I love Lasting Finish'lerinde çok bir problemi yok. Kolay çıkarılıyor ve bulaşma yapmıyor.

Rimmel London ojeleri sadece Watsons'larda bulabilirsiniz. I love Lasting Finish koleksyonunda ki ojeler 3.99'a satılıyor ama bu ay Watsons katologunda indirim var, bu yüzden 3 tl'ye alabiliyorsunuz.


Umarım post hoşunuza gitmiştir! Yarın görüşmek üzere, sevgiler! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder