15 Haziran 2012 Cuma

Nina Dobrev Tarzı


Merhabalar! Uzun zamandır modayla ilgili bir şey yazmadığımı fark ettiğim an alarm verdim, oturdum Nina Dobrev'i araştırdım, stilini sevdim ve bir konuşalım istedim! Uzatmadan başlayacak olursam...

  Kötü müsün değil misin?


Valla bunlar genelde burun kıvırdıklarım. İyiler mi kötüler mi pek bilemedim. İlk fotoğrafta ki kırmızı elbisenin duruşunu ve ayakkabılarını sevmeme rağmen o fiyonk tarzı arkadaşlara bir anlam veremedim yani. Dekolte bölgesinde ki çok hoş ama bir tek o olsa çok daha iyi olurmuş bence. İkinci olan pembeyse fazla çiğ kalmış üzerinde. Hani böyle.. Olmuş. Ama olmayan tam oturmayan bir şeylerde var yani tam anlamadım. Üçüncü pek de fena değil gerçi ama o son fotoğrafta ki nasıl bir olmamışlıktır allahım. Dur ayrı paragraf yapacam ben buna.

He. Saçı yüzünü o kadar basık göstermiş ki böyle, kıyafetten bir şey anlamıyor adam. Yoksa kıyafet çok çok güzel ama o saç her şeyi mahvetmiş valla. Kızın ilk bu fotoğrafını göreydim arkama bakmam kaçardım valla. Ayrıca ayakkabılarını da hiç sevmedim. Zaten genelde Nina'nın ayakkabı seçimi iyi değil..

Uzunlar!


Nina'nın uzun elbise seçimi ortada ki mavi hariç çok güzel aslında. Sırf bu ikisi de değil, başka uzun elbiseleri de hem çok güzel taşımış hemde modeli iyi seçmiş. Mesela şu ilkinde ki dekolteyi başkası hiyse çok açık durur. Ama bu kızda zaten bir şey yok yani zorlasa da açamazmış bu yüzden çok güzel görünmüş üzerindeç Ayrıca o askılarda ki kesik modele de bayıdım.

Ortada ki maviye gelecek olursak.. Valla ne desem bilemiyorum omuz kesimi çok güzel ama bacak dekoltesi cidden fazla abartılmamış mı yani? Ne gerek vardı kızım o kadar açmaya anlamıyorum ki. Neredeyse popisi görünecek. Zaten elbisenin rengi bi garip ışıltısı pulu bi garip te allam.. Beğenmedim.


Mini Mini.


Minyon olduğundan mıdır nedir bilmiyorum ama bu kız mini giyince bana o kadar da kısa gelmiyor. Bacak yok ondan herhalde. Yine de çok şirin duruyor. İlk elbiseyi çok sevdim. Renginden falan değil de.. Hani böyle olgun bir kesimi var. Zaten Nina'nın en çok sevdiğim yönü yaşına uygun giyinmesi. Cidden abartmıyor. Uzun ya da kısa, ne giyerse giysin yaşına uygun seçiyor. Bu özelliğini çok seviyorum..

Neyse bu elbiselere gelecek olursak. İlk elbisenin olgunluğu çok hoşuma gitti. İkinciyse favorilerimden diyebilirim. Çok güzel taşımış elbiseyi ayrı bir havası var. Saçı da her zamankinden değişik zaten. Sonuncusu aslında çok da bayıldığım bir model değil ama maksat çeşit olsun.. Onu da giymiş görün didim.

Sempatik Görüntüler!


Bu kızın en sevdiğim görüntüleri bunlar oldu. Tarz olarak yani. Sempatik, hanım hanımcık. Özellikle sonuncu elbiseye ayrı bir aşık oldum. O saçı, çantası, ayakkabısı, elbisesi.. O kadar güzel olmuş ki. Keşke Türk kızları da yaşlarından 4567890 yaş büyük giysiler yerine böyle şeyler seçip giyebilseler.. Ne güzel olacak o zaman. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, kızın dizleri çok çirkin. Bir Megan olmasa da baya çirkin yani. Megan ve Jennifer arası diyeyim.

Bu arada şu üçüncü fotoğrafta ki asimetrik, puantiyeli lacivert elbisesi çok hoşuma gitti.Mini olduğunu hiç çaktırmıyor resmen.

Siyah olsun, 4567890 lira fazla olsun.


Siyah rengini her alanda diğer renklere tercih ederim. Ama olay elbiseye gelince daha bir tercih ediyorum. Bence çok klas duruyor yani.

Bu arada, Nina'nın siyah elbiseleri kullanış biçimini çok sevdim. Özellikle ilk iki resimde olan siyah elbise+kırmızı ayakkabı olayına ba-yıl-dım! Siyah elbiseye biraz *renk* katmak için mükemmel bir yol bulmuş valla tebrikler kız.. Ayrıca ikinci resimde ki elbisesi de bir muhteşem. Gerçi genel olarak görüşünüşü öyle. Ruju ve ayakkabının siyaha verdiği renge bayıldım.

Favori!!!


 Nina'nın en favori görünüşüyse bu kırmızı elbisesi içinde olanı. Normalde ben kırmızı elbise hayranı falan değilimdir ama bu elbise öyle güzel ki. Ve Nina'ya öyle oturmuş ki beğenmeden edemedim. Ayrıca makyajında ki doğallık ve gözlerde ki ağırığı çok hoşuma gitti. *püpüpü* nazar değmesin inşallah.

Nina genel olarak kısa ve yaşına göre giyiniyor. Hala favorim Jennifer Lawrence olsa da Nina'nın giyiniş tarzını da epey sevdim. Allah bozdurtmasın valla.

Umarım hoşunuza gitmiştir. :) Bir sonra ki yazı da görüşmek üzere.

Sevgiler! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder