4 Haziran 2012 Pazartesi

Oje Alışverişi!

Merhabalar! Twitter hesabımı takip ediyorsanız (@tavanarasigunlu) bugün oje alışverişine çıktığımı biliyorsunuz demektiir. Ve ne kadar heyecanlı olduğumu da.. Aslında içimden daha fazla oje almak geliyordu ama beğene beğene 9 tane beğendim. Gerçi flormarın pretty koleksyonundan bir kaç oje de denemek istiyordum ama o da başka zamana artık. :)


İşte bunlar aldığım 9 oje. Genellikle pembe-şeftali tonlarında aldım çünkü zaten çok fazla mavi ojem var. Fazla parlak değilde kremsi ojeler istiyordum o yüzden böyle bir alışveriş çıktı ortaya. :)


En baştan başlamak gerekirse, Claire'sden aldığım ojeler:


- 43 numara
Pembemsi mercan rengi.

- 63 numara
Çok açık bir beyaz-toz pembe.

- 75 numara
Havuç-Şeftali tonlarında bir renk.


Rimmel'dan toplam 5 oje aldım. Ama buradakilerin ikisi Lasting Finish koleksyonundan, biri de 60 Seconds koleksyonundan.

- 270 Hot Shot
Fuşya rengi.

-620 How Do You Lilac It?
Açık lila rengi.

-193 Black Cherries
İçinde ışıltılar barındıran bordo rengi. (Ki benim wish listimde olan bir renkti bu, yey!!)


Burada ise iki Rimmel, bir Pastel var.

- 443 French Ivory
Beyaz-ten rengi bir fransız manikürü bazı.

-Nail Tip Whitner
Beyaz bir tırnak ucu ojesi.


-01 Grapefruit 
Kuruyunca greyfurt kokan, şeftalimsi pembe rengi.

Evet benim oje alışverişim bu kadardı. :) Yarından başlayarak ojelerin tanıtımlarını teker teker yapacağım.

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder