7 Haziran 2012 Perşembe

Nivea Farlarım!

Merhabalar! Bugün size ne adlarını ne bir şeylerini bildiğim Nivea farlarımı anlatacağım..


Bir tanesi tek renk, beyaz. Diğeriyse duo. Hem vişne rengi hemde sedefli bir şeftalimsi ten rengi var. Daha önce de bahsettiğim gibi, bu iki far bana hediye geldi çok uzun zaman önce. Eski makyaj malzemelerimin hepsini atarken bunları bıraktım çünkü elimde bir iki tane de olsa far bulunsun istiyordum. (Bilmeyenler için, akne tedavisi görüyorum ve ten makyajı yapmam yasak, ayrıca makyaj koleksyonumu sıfırdan oluşturmaya başladım.)


Tek renk olan beyaz ne mat ne de çok sedefli. İkisinin arasında, çok uygun bir highlight (göz pınarları ve kaş altı için aydınlatma) rengi. Aslında ben highlight için Nude tude' paletimde ki Sassy rengini kullanıyordum. (Aslında makyaj koleksyonum oluşana kadar hep kullandığım palet o olacak sanıyorum.) Ama o renk.. nasıl desem. Fazla ışıltılı. Göz pınarlarıma koyduğum zaman resmen patlıyor gözlerim ışıltıdan ve o kadar ışıltıyı sevmiyorum. Zaten gözlerim büyük, bir de üzerine fazla aydınlatınca yüzümde en belirgin şey oluyor.


Yakından görecek olursak böyle bir şey.


Duo olan ise günlük makyajımı yaparken sürekli elimin gittiği bir rengi barındırıyor. Önce ondan başlayacağım.


Günlük makyajımı yaparken sadece tüm göz kapağına bunu, dış tarafa biraz mat kahve ve ince eyeliner sürüyorum. (ve tabii ki rimel) Çok doğal ve güzel duruyor.

Bu renk tam bir "tüm göz kapağı" rengi. Tek başına gerçekten çok iyi gidiyor. Şeftalimsi ten rengi, hem göz kapağına hoş bir renk yayıyor hem de aydınlamasına yardımcı oluyor. O yüzden bunu kullanırken göz pınarlarımı aydınlatmıyorum bile. Ayrıca ben bu rengi Mac'in Dazzlelight'ına çok benzetiyorum.


Diğer renk ise vişne rengi. Bordomsu. Çok çok güzel bir renk. Geçenlerde bu rengi kullanarak bir tutorial hazırladım ve kulllandığım zaman sadece o şekilde kullanıyorum. Kaçıranlar için: Pink Dreams 


Farları doğru düzgün bir fırçayla kullanmadığım zaman pigmentasyonlarının oldukça düşük olduğunu sanmıştım. Ama elimle baktığım zaman aslında gayet iyi pigmentasyonları olduğunu fark ettim.


Keşke isimlerini bilseydim ama açıkcası, Nivea kozmetik ürünlerinin Türkiye'de bulunup bulunmadığından bile emin değilim.. Bilen varsa beni bilgilendirsin lütfen. :)

Bir daha ki yazıya kadar, sevgiler! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder