6 Haziran 2012 Çarşamba

Rimmel London - 193 Black Cherries

Merhaba! Bu yazı biraz geç oldu farkındayım ama verdiğim sözü tutarak 6 gündür her gün bir post yayınlıyorum! Yey! Ve sonra ki iki günün postlarının fotoğrafları bile hazır! :)


Bugünün postu ise geçen gün yaptığım oje alışverişinde aldığım ve uzun zamandır wish listimde olan, Rimmel London, I love Lasting Finish koleksyonunden 193 numaralı Black Cherries.


Dün söylediğim gibi, ellerimin berbat halini lütfen görmezden geliniz.. Bu ara tırnaklarım öyle kötü ki kökünden kestim tekrar uzaması için. Aldığım her ojenin postunu hazırladıktan sonra da uzun bir süre (en azından tırnaklarım kendine gelene kadar) oje sürmeyeceğim.

Herneyse, renge gelecek olursak!

Renk, çok koyu bir mor-bordo. Bana daha çok bordo gibi geliyor ama asetonla ojeyi çıkarırken pamuğa mor geçiyor mesela. Ama ne olursa olsun çok çok çok güzel bir renk. Fotoğrafta ki iki kat uygulanmış hali. Uzaktan bakınca neredeyse siyah duruyor. Yakından bakıldığındaysa içinde pembe-bordo ışıltılar olan çok güzel bir bordo. Bu yaz gününde bana koyu renk sürdürmeyi başaran tek oje sanırım Black Cherries.


Daha yakından bakacak olursak.. Bence ojeye üçüncü bir kat sürmek onu tamamen siyaha dönül yapabilir. Bu yüzden iki kat uyguladım. Gördüğünüz gibi ojenin ışık alan kısmıyla almayan kısmı arasında büyük renk farkı var.. Diğer taraf neredeyse siyah görünüyor. Bence bu çok hoş bir şey!


Bence bu renk daha çok kış rengi. Sonbahar, özellikle Kasım-Aralık döneminde favori rengim olacağını düşünüyorum. Ojenin yapısı bir önce ki Lasting Finnishle aynı. Kuruma hızı ortanın bir tık üzerinde. Fırçası düz ve küçük ama uygulamada problem yaşatmıyor. Kıvamıysa tam orta. Ne çok sıvı ne çok katı.  Ojenin yapısını sevdim ama benim için harika bir yapıda olduğunu söyleyemem. 60 Seconds'lar bence çok daha güzel. Hem kuruma hızı hem fırça yapıları hem de kıvamları olarak..


Ojenin yapısına bayılmasam da renge BAYILDIM. Wish List'imde kırmızıyla işaretledim alınmış olarak ve bu beni çok mutlu etti.

Rimmel London ojelerini sadece Watsons'larda bulabilirsiniz. I love Lasting Finish'ler 3.99 Tl.

Bugünlükte bu kadar. :) Umarım hoşunuza gitmiştir. Sevgiler. :) <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder