12 Haziran 2012 Salı

Rimmel London - How Do You Lilac It?

Merhaba. Biliyorum Haziran da her gün post yayınlayacağım dedim ama özel hayatımda yaşadığım sorunlar nedeniyle bütün enerjim çekilmiş durumda, keyifsizim. Yine de bir yazı yazmak istedim. Eğlenceli bir yazı olmayabilir, bunun için şimdiden özür dilerim.



How Do You Lilac It? soğuk, mavi alt tonlu bir lila rengi. Renk zaten çok güzel ama yapısı hakkında bir şey söylemeliyim, yapısı biraz sıvı. Hatta fazla sıvı. Daha önce kullandığım 60 Seconds ojede de böyle miydi bilmiyorum, o biraz daha katıydı sanırım ama bu gerçekten fazlasıyla sıvı, akışkan bir yapıda.


Kısa tırnaklara yakışan bir oje olduğunu düşünmüyorum, elimde duruşu hoşuma gitmedi bu yüzden ama tırnaklarım uzayınca hoş duracağını düşünüyorum.


Aslında ben bu ojeyi Golden Rose 221 numaralı ojeye (ki yazısı burada) çok benzettim, sadece o oje biraz daha pembe alt tonlu ve açık renkliydi. Yapısına gelecek olursak, yapısı dediğim gibi fazla akışkan ama çok hızlı kuruyor ki bu sevdiğim bir şey. Ayrıca fırçası oval, bu uygulamayı çok daha kolay yaptı benim için. I love lasting finish'in fırçalarına tercih ediyorum 60 seconds'ınkileri.


Daha çok bahar için hoş, pastel bir renk. Tırnaklarım uzun olsaydı bir iki gün daha durabilirdim bununla ama resmen katlanamadım çünkü cidden kısa tırnakta duruşunu sevmedim.


Rimmel London ürünlerini yalnızca Watsons'lar da bulabilirsiniz. Fiyatı da 3.99-4.99 gibi bir şey.

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder