3 Haziran 2012 Pazar

Oje Takıntısı!


Merhabalar! 
Bugün yapacağım şey, yabancı blog ve youtuberlar arasında bir ara dönmüş olan My Nail Polish Obsession Tag'in Türkçe'ye çevrilmiş hali. Bence çok çok eğlenceli ve okuması güzel bir tag. İşte sorular!
 
1-      En sevdiğin oje markası hangisi?
 Şuan da Rimmel London.
2-      Parıltılı ya da parıltısız?
Sanırım parıltısız ojeler benim için daha ideal..
3-      OPI, China Glaze ya da Essie?
Üç markanında hiçbir ojesini denemediğim için bu soruyu geçiyorum.
4-      Ojelerini hangi sıklıkla değiştirirsin?
Her gün! Çünkü ojelerin soyulup bozulması hoşuma gitmiyor ve her gün farklı renge boyamak benim için bir eğlence. :)
5-      Tırnaklarında görmeyi en çok sevdiğin renk hangisi?
Sanırım lila rengi.
6-      Koyu ojeler mi yoksa parlak renkli ojeler mi? 
Benim için bu yaz ve kışa göre değişiyor. Kışın koyu renkleri daha çok seviyorum, baharda ve yazdaysa parlak renkli ojeler.
7-      Şuanda tırnaklarında hangi oje var?
Şuan da tırnaklarımda Kalyon'un 220 numaralı, somon/havuç rengi ojesi var.
8-      Mat tırnaklar, in mi out mu?
IN IN IN. Benim bu bahar pastel ojelerle birlikte takıntım olmuştu..
9-      Fransız manikürü?
Beceremediğim için çok fazla kullanmıyorum ama görünüşünü çok çok seviyorum.
10-   En sevdiğin yaz rengi? (Aslında bu kıştı ama ben yaza girdiğimiz için değiştirdim..)
Şuanda tırnaklarımda bulunan somon/havuç rengi ojeler bence yaz için ideal. 

Umarım hoşunuza gitmiştir, bu soruları cevaplamasını istediğim bir kaç blogger var, onlara mail atmayı ya da twitterdan etiketlemeyi düşünüyorum. 

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder