8 Haziran 2012 Cuma

Planlar

Merhaba! Bugün baya geç yazıyorum ama yetiştiğim için mutluyum.. Aslında bugün o kadar yorgunum ki içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Konuşmak için yazıyor olmasam bloga post girmeye bile üşenirdim.

Kısaca şuan yaptığım şeyden ve yaz sonu planımdan bahsedeceğim.

Haziran'da her gün yeni bir yazı yazmak istediğimi biliyorsunuz. Planlarım o yönde. Olay şu ki, Haziran'da her gün yeni bir yazı yazacağım, Temmuz'da haftada en az 3 yazı yazacağım, Ağustos'ta ise bu sayı 1'e düşecek ve Eylül ayıyla birlikte bloga ara vereceğim. Bunu hem özel sebeplerimden dolayı hem de makyaj koleksyonumu iyice geliştirip daha zengin içerikle yazmak için yapacağım. Yine arada bir kendimi göstereceğim ama aktif olmayacağım. Bu yüzden yazın oldukça fazla yazı girerek bu boşluğu daha şimdiden doldurmaya çalışıyorum. :)

Bunun dışında, yaz sonunda eğer takipçi sayım 50 olursa bir hediye çekilişi yapmayı planlıyorum. Gitmeden önce teşekkür hediyesi. Veya takipçi sayım 50'ye ulaşmasa bile bir çekiliş yapabilirim, bakacağız. :)

Evet bugün böyle gevezelik etmek istedim.. Yarın görüşürüz. :) Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder