14 Haziran 2012 Perşembe

Bath and Body Works: Carried Away Body Lotion

Merhaba. Bugün size geçen gün testerını aldığım bir üründen kısaca bahsedeceğim.


Bu bir vücut losyonu, o kadar güzel kokuyor ki anlatamam. Body Shop'tan aldığım Çilekli Body Butter'ı bile gölgede bıraktı kokusu. İçinde ahududu, vanilya ve yasemin çiçeği kokuları varmış.Yapı olarak çok ince, çabuk kuruyor, nemlendiriyor ama yapış yapış bir his bırakmıyor. Ben ellerim için kullanıyorum çünkü vücudumun çok fazla neme ihtiyacı var ona butter kullanıyorum. Ama ellerim için gerçekten ideal. Bitmesin diye az az kullanıyorum resmen.

Normal şişesi böyleymiş. Çok tatlı! Normal boyu -kaç ml oluyor bilmiyorum- 25 TL. Ama şuan Bath&Body Works'te %50'ye varan indirim olduğunu duydum. Bir ara gidebilirim ya da tester bitince gidip alırım ne zaman bilmiyorum ama alacağım kesin.

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder