2 Haziran 2012 Cumartesi

Schwarzkopf Gliss Liquid Silk Gloss

Merhabalar! Haziran'ın her gününde yeni bir yazı yazmayı düşünüyorum, umarım bir aksilik çıkmaz ve bu tarzda devam ederim. Aslında bu ay oje ağırlıklı bir ay olabilir çünkü Pazartesi günü oje alışverişine çıkıyorum. Evde ki bozukları attım, sıra geldi yenilerini almaya. Aldıklarımın hepsini teker teker yorumlama niyetindeyim bakalım nasıl olacak. :)

Bugün ki ürünümüz ise Gliss'ın Sıvı Saç Kremi.


Bu ürün elimde çok uzun zamandır var. Ne fiyatını ne de başka bir şeyini hatırlıyorum. Ama sanırım bunu bir şampuan bir de sıvı krem olarak ikili promosyonlardan birinde almıştım.

Favori şampuanım ve saç kremim yıllardır Pantene İpeksi Yumuşalık.Ama ara sıra yaptığım kaçamaklardan biliyorum ki Gliss de gerçekten çok başarılı bir marka. Aslında ben saçıma şampuan ve saç kreminden başka bir şey asla sürmedim. Ne saç spreyi, ne jöle, ne de maske. Saçıma çok önem vermezdim çünkü genelde kısaydı. Ama şimdi doğru düzgün uzadılar ve daha çok dikkat etmeye başladım.


Bu ürünü kullanmaya ara verme sebebim unutmaktı. Normal de makyaj malzemelerimi tuttuğum yerde değil de ayrı bir yerde tutuyordum bunu. Öyle olunca unutuldu gitti.

Peki ben bunu neden kullanıyorum/Nasıl kullanıyorum?

Söylediği gibi, saçlarım çok sert, kuru ve kalın telli. Her gün banyo yapmama rağmen gün içinde birbirine karışıyor ya da eve gelip topuz yaptığım zaman karışıyor. Bir kez karıştımı da açarken bir tomar saç biriktiriyorum resmen tarakta. Bu yüzden son zamanlarda şunu yapıyorum. Banyodan çıkınca (ki banyoda normal kremimide kullanıyorum) saçlarımı havluyla iyice kuruluyorum. Daha sonra bu sıvı saç kremini iyice çalkalayıp saçımın aralarına, diplerine ve uçlarına bolca püskürtüyorum. Sadece bir kaç dakika sonra taramaya başlıyorum ve anında açılıyor saçım. Ne canım yanıyor ne de saçım kopuyor.


Normalde nemli ya da kuru saçlara uygulanan duş sonrası kremler de var ama bence bu tür, püskürtmeli olanlar hem daha pratik hem de daha kolay. Elimi kreme daldırıp saçımı ovmaktansa bu şekilde püskürtmek çok daha kolay.


Bu kremden çok çok memnun olsam da bir ara gidip normalini alıp denemek istiyorum. Ama şöyle bir şey var ki burada bahsedilen ışıltı öyle aman aman simli bir şey değil. Gayet doğal ve sağlıklı gösteren türden.

Genel olarak bakacak olursak;

- Kremin sıvı olması pratik, hızlı uygulanabiliyor.
- Saçı taramayı gerçekten çok kolaylaştırıyor.
- Gün içinde, saçlar kuruduktan sonra yumuşacık oluyor ve daha az elektrikleniyor. (Burada söylemem lazım, ben saçımı hiçbir şekilde ısıyla şekillendirmiyorum. Fön makinası bile kullanmıyorum.)
- Saça doğal bir parlaklık veriyor.


Evet, ürün genel olarak başarılı bir ürün. Ben kullanmaya devam edeceğim ve saçı sert olanlara tavsiye ediyorum. :)

Sevgiler. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder